Om produktfotograferingen

 
Idag är det första jobb måndagen på det nya året och det har varit så mörkt att man knappt vet om det är natt eller dag. Men dessa bilder är i från en annan dag innan jul då jag produktfotograferade nya produkter till vår webshop.
 
 
Jag verkligen älskar både detta bord och golv. Ska nog fråga vart det kommer i från, skulle vilja ha ett här hemma.
 
 
Jag höll till i tempelrummet uppe på Asia Spa. Detta rum är tänkt som en fristad för själen. Där man i sköna bäddar kan meditera i tysnaden och tända ett ljus. Jag hade turen när jag skulle fota produkterna att ingen gäst var i just detta rummet och jag kunde knäppa några bilder.
 
 
 Så snyggt.
 
 
Så roligt att få dessa uppdrag. Ceratet från L:a Bruket med mandelolja och kokos är nog ett utav det bästa och passar mina torr och trötta vinterläppar perfekt.
 
 
Jag får nog skaffa barnvakt och dra hit med mannen snart igen. Passar ju perfekt i vintertid, att låta kroppen får återhämta sig efter all julstress.
 
| Asia Spa, Varbergs Stadshotell & Asia Spa, mitt jobb | |
Upp