Åtta från fredagen

 
Vad lycklig jag blir av att få vakna av solens första strålar letar sig in genom fönstret och värmer upp kalla tår från natten.
 
 
Jag stannar kvar i sängen och dricker dagens första kopp kaffe och tittar i tidningen jag köpte i går.
  
 
Vi går ut medans solen fortfarande är påväg upp. 
 
 
Jag.kan.verkligen.inte.sluta.fota. Överallt ser jag finheter som jag vill fånga. 
 
 
Jag fotar alla fina löv jag hittar på marken. Morgonens dagg finns fortfarade kvar som små små juveler.
 
 
Här kan vi sitta säger han så fort vi går förbi stubbar, och jag låter honom sitta en stund innan jag tar hans hand och går vidare. 
 
 
Tänk snart trillar de sista från träden, och det var inte så länge sedan vi badade. Tusan var tiden går fort. Jag vill bara stanna tiden just nu. Allt är så fint.
 
 
Jag packar upp tre utav mina egna. Så nöjd jag blir. Ormbunken med vattendropparna finns redan att köpa på min sida hos printler men är sugen på att lägga upp de andra två också. Men så tänker jag "vem skulle vara intresserad av att köpa min bilder" så behåller jag dom för mig själv.
 
Tack fredag du har varit fin. Nu laddar vi för familjefotografering i morgon.
Vardag | |
#1 - - Jenni:

Jag tycker att du ska helt klart lägg upp de två andra också. De är sjukt mysiga och jag tror att den typen av bilder efterfrågas. Du förlorar inget att lägga upp dom heller :)

Svar: Tack fina ❤ la upp dom idag. Tack för din pepp 😁
Mia Ohlson

Upp