Sjukstugan


Som jag längtar tills träden står i full blom.
 
Nu trodde jag att magsjukan hade härjat färdigt hos oss men efter några timmar på jobbet i morse åkte jag hem igen för att jag mådde så illa. Andreas var hemma med Lee i dag då han redan i går var lite dålig i magen och jag ville inte riskera att han smittade ner alla på förskolan med magsjukan. Det är bättre att vara på den säkra sidan att han är helt frisk innan vi lämnar han igen. 
Så nu ligger jag här i soffan, läser lite bloggar, redigerar bilder från förra våren i brist på annat och kollar på när Andreas bygger vägg i vardagsrummet medan Lee sover sin vila.
Usch nä, nu vill jag att vi ska bli friska och att våren ska komma!
Vardag | Blommor, Sjukm, längtar, trädt, vård, äppelblommor | |
#1 - - Jenni Lenita:

Usch då :( Krya på er <3

Svar: Åh tack, det behövs nu 💕. Känns som hela detta året har blivit vabb och nu avslutningsvis kräksjukan på både mig och mini.
Mia Ohlson

Upp