Fina saker genom linsen

 
Klockan ringde tidigt i morse och alla var sådär måndagströtta. Lee var tjurig och ville inte alls vara medgörlig när både tänder och hår skulle borstas. Nästan samma visa varje morgon. Men när man möts utav detta på jobbet en måndagsmorgon då blir man lite glattare i humöret.
 
 
Egentligen hade jag satt klockan lite tidigare för jag hade tänkt att ta en kaffe på mitt favoritplats just nu. Men jag sov förbi den tiden. Men i morgon ska jag verkligen försöka.
 
 
Påtal om växthus så tog Nell denna bild på mig den där dagen då vi var och köpte blommor för halva priset. Ångrar så att jag inte köpte det där fågelbadet som jag såg. Skulle passa perfekt nu i sommarens hetta, men jag har balanserat upp ett fat med vatten i äppelträdet. Tänker att de säkert är törstiga och varma,  de små fåglarna.
 
 
Var och köpte min lunch på veganstället i stan. Har länge velat testa deras smoothies och i dag blev det en utav de gröna. Ganska mättande då de innehöll avokado och väldigt sur så mycket citron vart det nog. Uteservieringen tillhör vår franska kaffe på jobbet. Älskar den!
 
 
Kaffekoppen jag köpte i en liten söt butik i Smygehuk och tusentals körsbär ligger i min mage just nu. 
 
 
Lite skitig och lätta skavsår på knäna, då är det sommar.
 
Vardag | |
Upp