FGL store

 
För någon vecka sedan svängde jag förbi FGL Store för att spana in deras otroligt snygga lokal och kläder. Butiken drivs av två driftiga tjejer @krickelin och @mirandarebecca. Med mig hem tog jag en kläning inslaget i ett fint paket med en liten tygbit runt. Jag hade tänkt att jag skulle fota hur det såg ut men en liten kille hittade "paketet" innan jag hann och drog upp den, hahaha. Klänningen jag köpte är så satans go att ha på sig att jag typ lever i den nu. Får fota den någon dag och visa er, men ett tips är att ta sig ut till FGL store och ta sig en kik. Men jag vanar er, det kan bli dyrt att gå in där. För så mycket snygga saker. Peaceringen står högst upp på önskelistan just nu. 
 
Nu ska jag väcka resten av min familj, klockan är nästan 10 och de sover fortfarande <3
 
Vardag | fgl, fgl store, for good luck | |
Upp