Höstskorna

 
Nya fina höstskor, så välbehövligt! Eftersom mina andra skor gick sönder i sultan under fötterna, hej pisseblöta fötter vid minsta regn, för någon vecka sedan så var det dags att köpa ett par nya. Så idag var jag inne i stan och rände runt i affärer. Skorna hittade jag direkt inne på dinsko, precis sådana jag var på jakt efter.
Fick även köpt en röd glittrig topp och en vit t-shirt med två hjärtan på tuttarna inne på Gina Tricot, en ny foundation från Dior på kicks och ett par svarta strumpebyxor. Mini fick även han nya vinterkängor. Hittade ingen jacka dock men det får jag leta vidare för det börjar bli lite väl kallt med vår-jackan.. brr.. 
 
Bilden här ovan är fotad i vår mörka hall med min blixt. Så roligt att utmana sig själv med nya fototekniker. Min blixt och jag är inte bästisar ännu men snart så.
 
Vardag | Skor, höst, shopping | |
#1 - - JUNITJEJ:

Så snygga!!

Svar: Tack snälla! Både snygga och sköna är dom 😉
Mia Ohlson

Upp