Tusen Tack <3


Canon EOS 5D Mark III / Tamron SP 90mm f2.8 Di macro 1:1 VC USD
 
Vet inte riktigt vad jag säga, men tusen tusen tack för alla kommentarer och gillande utav mina senaste inlägg. Blir så otroligt glad varje gång jag loggar in här och ser att någon har tagit sig tid med att skriva en rad till mig. Och alla ni som tittar in här är så guld värda. Så tusen tusen tack <3
 
Nu när det har kommit fler besökare hit så skulle det vara så roligt om ni skulle vilja kommentera om vilka ni är, hur länge ni har följt mig och vilken era favorit inlägg är. Det hade varit så skoj att få reda på lite mer om er.
 
, Vardag | |
#1 - - Mirre:

jag har precis hittat hit och jag tycker att du tar finfina bilder, tycker du tar fina bilder då du visar från din trädgård

Svar: Välkommen 😁💕 då ska jag försöka visa mer därifrån 😁
Mia Ohlson

#2 - - Vanja:

Hej!
Jag har följt dig hela tiden och tycker du tar jättefina bilder!

Svar: Tack så mycket 😊
Mia Ohlson

Upp