Drops

Canon EOS 5D Mark III / Tamron SP 90mm f2.8 Di macro 1:1 VC USD
 
Igår kände jag för att göra något utöver min vanliga fotografering. Och vädret ute var så molning på förmiddagen så jag hade ingen lust med att gå ut. Då kom jag på att jag aldrig har testat min externa blixt. Så jag drog fram fjädrar, glitter, silverbrick, vattendroppar, kameran med macro-objektiv och blixten och så blev bilderna ovan till. Det var väldigt roligt att fota annat än vad man är van vid och det kommer nog bli fler gånger. Hoppas ni tycker om bilderna för det gör jag :D
Vardag | |
#1 - - Idajosefiina :

I Love it! ❤️

Svar: Så söt du är vännen 😘💜
Mia Ohlson

#2 - - Mirre Sweetwords:

Så fina

Svar: Tack snälla du 😘
Mia Ohlson

#3 - - Jenni Lenita:

Jättefina bilder! Jag har samma objektiv som dig :P Men en billigare variant av kamerahus, nämligen Canon EOS 70D. Ha en fin dag.

Svar: Tack snälla 😊 Ett väldigt bra objektiv, på det jag har testat iallafall. Har bara haft det en halv månad så försöker fortfarande lära mig det. Ha en fin dag du också 😀
Mia Ohlson

Upp