Det sista ljuset


Canon EOS 5D Mark III / Sigma 24mm f1,4 DG 
 
För några veckor sedan beställde jag ett mörkt gråfilter för att kunna fota med längre slutartid. Sedan det kom med posten så har det inte varit någon kväll som jag har lyckats testa det på. Men i går kväll tyckte jag ändå att det var lite moln för att testa filtret så jag åkte ut till Träslövsläge. Tyvärr var jag väldigt sent ute så solen hade gått ner under horisonten när jag kom fram och sedan blåste det som attan så det var lite svårt att fota med lång slutartid. Så det blev ganska tråkigt solnedgång och inte alls så som jag hade tänkt mig, men tre bilder fick jag allt till. De är tagna med 15, 30 och 41 sekunder.
 
Vardag | |
#1 - - Mirre Sweetwords:

Så vackert

Svar: Tack så mycket 😘
Mia Ohlson

#2 - - Jenni Lenita:

Men åh så magiska bilder 😍 Ha en fantastisk dag 💕

Svar: Tusen Tack! Ha en trevlig lördag du också 😘
Mia Ohlson

Upp