Olympus OM-D E-M5 Mark ii

I början av veckan så fick jag hem denna nya kamera, en Olympus OM-D E-M5 Mark ii (världens längsta namn som jag aldrig kommer att lära mig) Det var kärlek vid första ögonkastet vill jag lova. Kolla bara på den, älskar retrostilen. Är väldigt mycket jag. Äntligen har jag en liten mindre och smidigare kamera som kan följa med i min vardag. Jag har tyckt att min stora systemkamera har varit så tung och klumpig att dra mig sig när man går utanför dörren. Och den har bivit så seg i fokuseringen så jag missar en hel del ögonblick på grund utav detta. Men nu har jag en snabb och smidig liten sak som jag ska bekanta mig med. Så spännande. Jag ska skriva ihop en recension lite senare när jag har testat den ordentligt.
 
I morgon ska jag göra en ny spännande sak, men mer om det då.
 
Ha det så fint så länge <3
 
Vardag | Olympus OM-D | |
#1 - - Marianne :

Retro....absolut, det ser ut som min gamla kamera på fotot, den ligger nerpackad nu och är nästan 40 år

Svar: Hahaha men det är ju så snyggt. Kanske dags att plocka upp den igen ;)
Mia Ohlson

#2 - - Marianne:

Ja kanske det, men vad otåligt att lämna in film och vänta på foton...haha

Upp