Något gammalt

Nu är jag så jädrans trött på detta gråa väder som är nu. Så har man inga bilder att visa så får man redigera en mobilbild från 2012 och lägg upp här i stället. Behöver verkligen lite mer färg i mitt liv nu känner jag. Så här drömiskt vill jag ha det varje morgon. Denna bilden är tagen på vår utsikt från hotellrummet när vi med jobbet besökte Ystad Saltsjöbad. Helt underbar! Måste nog ta och åka dit igen någon dag känner jag. 
 
I går var jag ute på en promenad med en kopmis och vi pratade om att starta eget. Jag blev så himla pepp på att starta eget företag och bli frilansare. Det är ju det jag vill så vet inte vad egentligen det är som hindrar mig. Men jag får suga på den karamellen ett tag till och verkligen tänka genom det noga innan jag gör slag i saken.
 
Vardag | frilansare, havet, soluppgång | |
#1 - - Miss Baby Peaches:

Så härlig bild!

Svar: Tack, vad glad jag blir 😘
Mia Ohlson

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Bilden var riktigt härlig, hade inte tackat nej till den utsikten just nu alltså!

Svar: Inte jag heller just nu. Men äntligen är solen framme här igen 😊
Mia Ohlson

Upp