Hälsningar från ett ruggigt Varberg

Tänkte mest bara titta in här och säga hej. Hej från ett ruggigt Varberg.
 
Vi gick längst havet medans rusket blötte vårt hår. Men ändå är det så fint här. Även när vädret är grått och graderna visa tre plus.
 
Och alla bryggor ut i vattnet. Denna tillhör nakenbadet för damer. Japp här finns både för herrar och damer. Noga plaserade så ingen kan en se. När jag tog denna bild kände jag att hit måste jag åka någon dag och fota när vindarna kastar vågen upp. Så häftigt det hade varit.
 
Hej hej, här har ni lilla mig och det stora blå.
 
Kallbadhuset som ligger på stolparna i vattnet. Jag tänker att de måste vara galna som badar året runt där inne. Usch, jag badar ju knappt på sommaren. Måste nog börja med det när man bor i en sådan sommar och havsnära stad som jag gör.
 
Så många fåglar som flög i klungor ovanför båtarna i hamnen var länge sedan jag skådade.
 
Tänka sig att Varberg kan vara så fint även när det är ruggigt grått ute.
 
Trevlig söndag!
 
| Varberg, hav | |
Upp