Tisdag


Hej i kvällen!
Ville bara titta in och säga hej här. Varit upptagen hela dagen med inskolning av Lee på förskolan fram till lunch och nu i kväll har jag suttit och byggt på min nya hemsida. Ska bli så roligt att publicera den för er när den är färdig. Tycker det är så roligt att få skapa något själv även om det är lite små jobbigt och det tar många timmar att få till det som jag vill ha det. Men då är det extra roligt sen när den äntligen är färdig. Så nu väntar jag bara på papper från skatteverket och bolagsverket att jag även är fotograf på papper innan jag publicerar något. Så lite till får ni sitta på nålar.
Nu ska jag gå och lägga mig för jag tänkte nämligen ställa klockan för att gå ut och fota i morgon bitti innan Andreas åker till jobbet. Får se fall jag lyckas. MVH en väldigt morgontrött människa.
 
 
Vardag | tisdag | |
Upp