Regnbågen

När jag hade skrivit i mitt förra inlägg igår att jag inte fick någon regnbåge på bild så kommer Nell inspringandes till mig och säger att det är en jätte stor och tydlig regnbåge där ute. Så snabbt på med trätofflorna och jag försökte springa så fort jag kunde. Ni som har sprungit i trätofflor innan vet att man inte kan springa sådär jätte snabbt. Men jag hann och jag fick även mig en dusch av det regn som verkligen öste ner. Jag var så rädd om min kamera när jag sprang tillbaka hem så jag gömde den under min tröja jag hade på mig, hahaha. Tur man bor i en litet samhälle där det inte är så många som ser en ;) Men vad gör man inte för att få fina bilder.
 
Som ni ser på den sista bilden så är det prickar. Detta är regnet som har kommit på min kameralins. Här regnade det rätt så rejält.
 
 
Natur, Vardag | regnbåge | |
#1 - - Andreas Modess:

Inte bara en regnbåge... en dubbelregnbåge dessutom :) Grattis!

Svar: Tack :) Ja det var lycka när man såg att dom var två.
Mia Ohlson

Upp