Hösten på ingång

Igår när vi var ute i skogen så tappade jag mitt objektivlock. Jag märkte att det inte satt på kameran när vi väl kom hem. Så jag hade tänkt att gå ut och leta efter det idag. Men jag har så himla ont i min fot att jag verkligen inte kan gå ut i skogen. Igår kväll när jag skulle gå ut på altanen så vrickade jag till den så det bara small och jag föll ner i backen. Så under kvällen hade jag så himla ont att jag nästan grät och lät foten ligga högt. Så locket får ligga kvar där ute tills min fot är bra till att gå i skogen igen.
Idag känns dock foten bättre men den gör fortfarande ont när jag går. Men man kan inte sitte inne för det, nopp. Så i eftermiddag gick jag ut på en runda med min kamera och fotade lite löv som börjar få lite höstfärger. Och nu, så här i efterhand så känner jag att det gör mig inget att sommaren strax är över. Jag älskar verkligen både höst och vinter. Hösten med alla dess färger och vintern med de lång mörka stjärnklara nätterna och magiska kylan. Kan knappt bärja mig innan den tiden är här.
 
 
Vardag | höst, ingång, påg | |
#1 - - Maria:

Så vackra bilder! Hösten är en underbar årstid. Har inte gillat den förut men gör det nu :) Hoppas du mår bättre i foten, inget kul att ha ont.

Svar: Tusen tack! Jo min fot är bättre, tack! Har inte heller gillat hösten sådär mycket förr. Men sen man började vara ute i naturen mer och se skiftningarna så älskar jag alla årstider lika mycket.
Mia Ohlson

Upp