Företag och hemsida

Äntligen! Idag har jag suttit framför datorn och gjort det sista. Numera är allt inskickat till sktteverket och bolagsverket med registering av företag och företagsnamn. För ett tag sedan sa jag att jag ville starta upp företaget under tiden jag var föräldrarledig för att ha tiden att sitta med det. Men veckorna gick, månaderna gick och nu, en halv vecka innan den är slut, så fick jag tummen ur och gjorde det sista. Så nervös jag var när jag tryckte på skicka. Usch, hoppas nu allt stämmer och att namnet går igenom. Jag har även skapat mig en egen domän och hemsida. Så snart ser ni mig i en ny skrud. Så är jag lite frånvarande här på bloggen så vet ni varför. Då jobbar jag förfullt med hemsidan så jag snart kan öppna upp den för er <3
 
Vardag | företag, hemsida | |
#1 - - Sandra Ruuth :

Åh så spännande!! Hejja hejja dig 😘

Svar: Hihi tack fina du <3
Mia Ohlson

Upp