Catching the sunset

Idag sprang vi. Sprang för att se det sista utav solnedgången. Men innan vi kom upp på höjden stannade vi och fångade solen i handen.
 
 
Väl uppe på höjden så hade redan solen gått ner bakom ett berg så vi missade det helt. Men det gjorde inget för den målade himlen med dess underbara färger.
 
 
 
När vi började gå neråt hade redan mörket börjat lägga sig och jag önskar att jag inte var så förbaskat mörkrädd. Måste verkligen övervinna min rädsla. För jag vill verkligen bli bättre på foto på natten.
 
 
På vägen hem igen stannade vi till vid höbalarna och hon ville att vi skulle ta ett foto på oss tillsammans.
 
 
Väl hemma så hade mörket kommit med råge och stjärnorna lyste så klart på himmlen. S då självklart tog jag mitt stativ och ställde mig på altanen med blicken upp i skyn.
 
 
Vardag | catching, solnedgång, stjärnhimmel, sunset | |
#1 - - Annsoh:

Jätte fina bilder :D

Svar: Ååå tack 😘
Mia Ohlson

Upp