Söndagstankar

 
Fredags morse och vi fick äntligen vakna upp till snö. Som jag har längtat. Ja hujeda mig som jag längtat. 
 
 
Även om snön inte riktigt låg kvar hela dagen så blir jag ändå lycklig av en februaridag som denna. 
 
 
En eftermiddag i skogen och första mars. Äntligen är februari förbi. Februari för mig detta år har varit väldigt mörk och inspirationen har varit i botten. Men nu kommer våren med full fart och mars månad är "min månad"
 
 
Att dricka kaffet där under granen är rätt fint det också! 
 
 
Nu vill jag ha sol och ljus. Ända sedan noveber har det sett ut såhär, grått.. grått.. grått. Jag är så trött på detta grå och jag önskar mig en solig och fin mars.
 
 
Efter en förmiddag med redigering behövde jag verkligen komma ut och jag lämnade skogen med lite lättare i hjärtat.
 
 
De sista stålarna lyser in i köket som det endast gör denna tiden på året. Jag plockar fram ett utav mina egna, som blev beställda för så länge sedan men ännu inte har kommit upp. Svårt det där med vart de ska hänga.
 
Hoppas ni har haft en underbar sista februari och en första mars.
Nu väntar jobb i dagar två innan vi tar en ledig onsdag.
 
(Hjärta gärna nedan om ni gillar)
 
Vardag | |
Upp