20200202

 
Solen i februari. Vårkänslorna i kroppen bara spritter och jag vänder ansiktet mot solen och inser att jag påverkas väldigt mycket utav vädret. Hur mycket som helst egentligen.
 
 
Med en kaffe på kalhygget bakom huset, i den sista timman innan solen gick ned. Sången från fåglarna var som musik för öronen och jag tänkte att jag kunde stanna där och då hur länge som helst faktiskt.
 
 
Jag försöker att se det vackra i vardagen nu, för att på riktigt överleva innan den riktigt våren kommer.
Det går fort. Försöker jag intala mig själv.
 
 
Natur, Vardag | februari, naturen, solen, vår, vårkänslor | |
#1 - - FSHD Daniel:

Underbara bilder! En kaffe på en sten i naturen är bland det bästa som finns! :D

Svar: Tack :) Visst är det så! Har alltid sagt att kaffe smakar så mycket bättre i skogen.
Mia Ohlson

Upp