Nu blommor det

 
Lördag i trädgården och äppelblom slår snart ut.
 
 
Nu går det fort. Snart står trädet där i fullblom och körsbärsträdet har redan blommat över.
 
 
Hoppas ni inte har tröttnat på mina trädgårdsinlägg, för det är här jag spenderar den största tiden. I trädgården under äppleträdet.
 
 
3-kaffet och jordgubbar bland bladpalett och doft pelagon. Fint så ju!
 
 
Solen går ner vid nio och jag fångar de sista strålarna med min kamera. Fina fina vårkvällar.
 
Vardag | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så vackert! Er trädgård ser verkligen helt magisk ut, så självklart tröttnar vi inte på bilder och inlägg därifrån :D

Svar: Men åh ♡♡ Tack snälla 😁 Känns nästan som om det är det enda jag fotar nu 🌸
Mia Ohlson

#2 - - Anonym:

Tröttnar aldrig, väntar på nya inlägg varje dag!

Svar: glad jag blir 😀
Mia Ohlson

Upp