Fredag och en tillbakablick i veckan

 
Fredag och vädret är allmänt pissigt ute alltså. Det blåser stormvindar på västkusten och regnet piskar mot fönstrena. Jag blundar och tar mig en tillbakablick på finare dagar i veckan.
 
 
Vi var och hämtade rabarber. Jag lärde han att doppa en bit i strösocker. Tar mig tillbaka till sommrarna när jag var liten. Gudans va gott.
 
 
I mitt växthus bland rabarber och förgätmigej. Vackert så!
 
 
Mitt i veckan och jag tog vägen förbi torghandlarna innan jobb. Grönkål ska jag köpa som förra året, men inte ännu. Måste ha något att plantera dom i först.
 
 
Strandtriften har börjat blomma och jag plockar med mig hundkex.
 
 
Blev inget bad, var tvungen att gå tillbaka till kontoret. Älskar vår stad, att man kan på några minuter gå ner till havet på sin lunchrast.
 
 
Vår i Varberg, fint!
 
 
En spännande och fin inbjudan fick jag i min hand. Bröllop och jag ska vara fotografen.
 
 
Dessa vårkvällar i mitt hjärta. Men idag blåser höstvindar. Tror sommaren har glömt bort oss i år.
 
 
Och tomaterna som jag sådde allt för många utav, suck! Någon som vill ha en planta? Har inte hjärta att slänga dom.
 
 
Nu tar vi fredag med en bra bok och bubbel i glaset. kram på dig. 
 
Familj | |
Upp