En lördag via mobilen

 
I förmiddags kom den första snön och jag var i skogen och plockade kantareller och trattisar. 
 
 
Vi stor städade ute. Både i landet, altanen och växthuset. Min dahlia fick komma upp ur jorden och nu ligger den och torkar i garaget. Phu, att jag hann. För i natt väntas det minus grader.
 
 
Har levt i understället idag. Kan vara något utav det bästa. När den riktiga kylan kommer och man inte tar av sig understället och raggisarna på flera dar.
 
 
Terapiarbete. Älskar det, enda jag saknade var ett glas rött.
 
 
Jag njuter för fullt av att solens varma ljus lyser in i köket just nu. Det gör den endast på hösten och vintern.
 
 
Jag fotar Curely i höstljuset. 
 
 
Sedan hjälpte vi alla till med middagen.
 
 
Och det blev svampsoppa med egengjort vitlöksbröd och med bubbel i glaset. Lördagslyx.
Vardag | |
#1 - - Jenni:

Det spelar verkligen ingen roll vilken kamera du har, du lyckas ändå förmedla något så otroligt vackra detaljer ur din vardag <3

Svar: Men åh, tack snälla du ♡♡
Mia Ohlson

Upp