genom mobilen

 
I lördags var hela familjen och drack varsin smoothie vid Juice o Yoga vagnen.
 
 
Denna gång tog jag en avostyrka och blädrade i Strömma ~What´s you story boken. Kanske ska klicka hem mig ett eget exemplar.
 
 
Hej hej familjen
 
 
Med min finaste kimono matchade jag skuggspelen som blev av träden.
 
 
Finaste killen
 
 
Hann inte äta tårtan på midsommar för jag fick gå hem med en trött liten kille. Så vi festade till det även på lördagen med en marängtårta och jordgubbar. Smaskigt.
 
 
Träslövs Trädgård har så mycket att kolla på. Får sådan inspiration bara jag tänker tanken att åka dit. Är sugen på ett fågelbad som jag hittade, men det får nog bli nästa gång.
 
 
Just i dag hade de också halva priset på blommor så jag kom ut med en doftpelagon med doft av cola, en palettblad och en sax för 163 pix. Billigt och bra.
 
Vardag | |
Upp