Sedan sist

 
Fick se årets finaste solupgång nere vid sjön där älvorna i dimman dansade.
 
 
Spenderat mycket tid i skogen. Men jag önskade att jag hade mer tid.
 
 
En dag trodde jag att jag hade hittat en guldgruva, kantareller. Men det visade sig att det tydligen även finns falska och det var just dessa jag hittade. Så typiskt!
 
 
Fotat blommor mot kvällshimmel...
 
 
Samtidigt som jag såg solen gå ner bakom björkarna.
 
 
Var ute och körde på skogvägarna och möte denna söta. Länge stod vi där och bara såg varandra. 
 
 
Och nu är höströsket här. Många dagar med regn men lika många dagar med dimma, mys och regnbågar.
 
Vardag | |
#1 - - Iza Palm:

Superfina bilder, supermysigt !

Svar: Tack snälla 😀
Mia Ohlson

#2 - - Ida Jansson:

Helt underbara bilder! Älskar dimma och skog 😀

Svar: Tusen tack, jag också :)
Mia Ohlson

Upp