Kyliga dagar

 
Idag vaknade vi till ett helt vitt vinterlandskap. SNÖ!! I november, har ju typ aldig hänt känns det som. Så jag och Lee passade på att vara ute i trädgården en stund innan det självklara regnet och plusgraderna kom. Just nu är det 8 plus och all snön är helt borta :( Men en liten stund fick man iallfall ett litet hopp om att det skulle bli en riktigt vinter och en vit jul.
Jag hade faktiskt inte med mig kameran ute i dag för det var så himla blött med regnet, så bilderna är sedan i går då jag var ute i minusgraderna med mitt macro. Var så länge sedan jag fotade med macrot så det var så skoj att fota all frost. Nu längtar jag efter att få fota en snöflinga. Detta är ju första vintern med min nya kamera och mitt macro.
 
Nu sitter jag och redigerar de sista korten på förskolebarnen jag var och fotade för någon vecka sedan. Sedan ska jag sätta tänderna i de 500 bilderna jag fotade på mitt mingelfotouppdrag i lördags. Phu, mycket nu.
 
Vardag | |
Upp