Vår på Strömma Farmlodge

 
I påskhelgen gästade vi Strömma Farmlodge i Tvååker.
 
 
De hade precis öppnat för säsongen och jag hade riktigt längtat efter att få göra ett besök. Detta är ta mig tusan det mysigaste stället som finns.
 
 
"Mer kakor åt folket" Så rätt!
 
 
Jag köpte en kardemummasnurra och en kopp kaffe. Jag älskar att allt är hemmabakat, det smakar så mycket godare då. 
 
 
Sommarvärme och röda naglar.
 
 
I butiken hittade jag Strömma - What´s your story? Jag hade länge tänkt att köpa mig ett ex av boken men det har aldrig blivit av innan nu. Typ sista av alla jag vet.... Tänker att jag ska göra ärtsoppan till lunch i helgen och om vädret vill sig kanske jag drar ihop en deg till kanelsnurrorna också. Smarrigt!
 
 
Vår på Strömma. Kan vara något utav det finaste.
 
 
Ett snabbt besök inne i butiken med det fräckaste taket. Vi köpte med oss två klubbor och violgodisar som slank ner i magen i bilen på väg hem.
 
 
Om Livet inte är värre Än En Guppig Grusväg.
 
Familj | Strömma Farmlodge, Varberg, vår | |
Upp