Packar det sista för resan till Åre

 
I kväll går tåget upp till Åre och jag försöker packa det sista. Packning är något jag verkligen är mindre bra på och försöker samtidigt roa en sällskapssjuk son och laga mat. Phu, ska bli skönt att få komma iväg i några dagar.
 
 
Men så svårt att packa. Urg... Ulltröja, underställ och de varma kängorna. Behöver jag verkligen det nu när det är sommarvärme ute? Så svårt val. De får nog följa med ändå för att vara på den säkra sidan.
 
 
Det är så tråkigt att packa att vi drog ut i trädgården istället och potatisen fick komma ner i jorden. Hoppas på riklig skörd om några veckor nu. 
 
 
Så mysigt att vara tillsammans i trädgården. I går läste jag en artikel om att de föräldrar som är mycket ute i naturen med sina barn skapar en annan förståelser till miljön för barnet och hen blir mer upplyst om hur man ska ta hand om den på bästa möjlig sätt. Detta är verkligen något jag vill föra vidare till Lee.
 
 
Dahlian, den valde att slå ut i dag. Min första!
 
 
Rädisor och sallad tiggde Lee till sig hos grannen som han springer över till så fort han får chansen. Och en jädrans bra bok som ska med på tåget ikväll.
 
Nu måste jag springa. Lunchen väntar och sedan packa det sista. 
Syns i Åre nästa gång.
kram till dig!
Vardag | |
#1 - - Jenni:

Hej Mia,
Älskar dina bilder, de är så himla sköna och mysiga <3
Skulle inte du kunna göra ett inlägg om hur du redigerar dina vardags bilder?

Ha en fin fortsättning, kramar <3

Svar: Men åh, fina du <3 Tack som mycket. Ska försöka skriva ihop ett litet inlägg någon dag, tack att du kommer med förslaget.

Ha en underbar söndag! Kram
Mia Ohlson

Upp