Söndagsord

 
Vissa utav oss tog en lång sovmorgon medans andra var vakna vid 7 och njöt av soluppgången med en kaffe på altanen. Det börjar märkas att hösten är på ingång, då temperaturen sjönker kommer hon in mer och snart går hon bara ut och vänder. Min Curley <3
 
 
Vi gick en promenad och stannade till och pratade med fåren, som alltid.
 
 
Jag plockade lingon direkt från busken och åt. På onsdag, min lediga dag, tänker jag ta min bärplockare och något att lägga dom i och plocka in. Så gott att ha i frysen till vintern.
 
 
 
Löven på rönnen börjar skifta och jag älskar denna tid. Jag vill behålla den i mitt hjärta föralltid. Men även om jag älskar att se årstidernas skifning och försöker leva här och nu kan jag knappt bärja mig tll den första frosten kommer.
 
 
Vi tog upp den nya mattan som har legat nere i gillestugan sedan ett år tillbaka och bara väntat på att vardagsrummet ska bli färdig renoverat. Oj så bra den passade, jag och mini har legat på den hela kvällen och gett varandra varma kramar.
 
 
Medans solens sista strålar sken in genom fönstret passade jag på att knäppa ett kort på mini. Som jag älskar denna bild <3
 
(Glöm inte att gilla om ni gillar)
 
 
Vardag | höst, söndag | |
Upp