Porträtt i fönsterljus

 
Gråmulen dag och jag försöker göra allt åt mitt sug till att få skapa. Jag drar fram stativet, häller upp en svart kopp kaffe och trycker på avtryckaren. Jag lyfter upp Curley och här vet jag att jag måste vara snabb, för är det något hon verkligen inte tycker om är det att bli lyft. Tre snabba kort blir det och sedan börjar hon morra och vill ner. Det här med att fota porträtt och ännu mindre självporträtt känner jag mig inte så säker på. Så denna höst ska jag försöka fota porträtt i massor. Redan nu till helgen har jag min första familjefotografering.
 
Fotografi, Vardag | |
#1 - - Jenni:

Fönsterljus är det bästa och vackraste, speciellt på morgonen och gryningen <3
Jättefina porträtt, älskar dina bilder <3

Svar: Men åh va glad jag blir, tack fina du 🌟❤
Mia Ohlson

#2 - - Hemma Hos Felicia:

såååå fina bilder!!!

Svar: Tack snälla du 😀
Mia Ohlson

Upp