Livet stavas semester

 
Känns lite sådär konstigt att inte behöva ställa klockan för att gå upp tidigt i morgon. Nu är äntligen semestern här, och i hela 4 veckor ska vi vara lediga och det är välbehövligt. 
 
Annars har dagen spenderats hemma hos min mamma och sambo med grillat och vin till lunch. Länge sedan jag tog en "vinlunch". Det är ganska trevligt faktiskt. Blev bara så trött på vägen hem att jag var tvungen att lägga mig en stund och vila, när vi kom hem. Tror dock att min förkyldning är en stor anledning till att min energi är så låg och inte alkoholen, hahaha.
 
Men efter lite mat och vila orkade vi oss ut på en promenad i skogen bakom huset och suga in de sista solstrålarna för dagen. Men så torrt det var, det behövs regn nu.. i massor. 
 
Vardag | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Åh vad härligt! Hoppas du får en bra semester! ♥

Svar: Tack så mycket 😘
Mia Ohlson

Upp