Julikvällar

 
Länge sedan jag var ute på skogsvägarna  nu för att fånga sommarens kvällsljus. Men någon utav de sista kvällarna i juli satte jag mig i bilen och körde åt det hållet som kändes bra.
 
 
Solen gick sakta ner bakom skogen och jag älskar granar i motljus.
 
 
Älskar sommarljuset men nu önskar jag lite regn. Här nere i söder har vi haft 3 regntillfällen sedan i maj. Tok för lite och jag lider med alla djur, bönder och de som har blivit drabbade av alla skogsbränder. Snälla Augusti, ge oss regn.
 
 
Nu har jag varit gräsänka sedan i torsdag men i morgon kommer han hem igen. Äntligen!
 
 
Dessa kossor bor på åkern precis brevid oss och fåren lite långre bort. Vad jag tycker om att vara så nära djur och natur. Skulle aldrig kunna välja bort detta.
 
 
När det sista ljuset var borta och månen dök upp bakom skogen, då åkte jag hemåt och kramade både son och man.
 
(glöm inte hjärtat om ni gillar detta inlägg)
Vardag | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Fantastiska bilder! Vilket ljus! :D

Svar: Det var en riktigt fin kväll ♡
Mia Ohlson

Upp