Mobilpics från i förmiddags

Psssttt.. följ mig gärna på instagram där jag har två konton, @naturebymiaohlson är för mina fina bilder och @maria.ohlson är vardagsbilder taget med både canonkameran och mobilbilder.
 
När vi hade ätit frukost och klätt på oss så kände jag att jag var tvungen att gå ut en liten stund, även om min energi var i botten. Hade inte varit utanför dörren på ett dygn så jag var bara tvungen. Eftersom det duggregnade ute så tog jag inte med mig min stora kamera. Vilket jag bittert fick ångra. Ute var det hur fint som helst och naturen har verkligen skiftat sen jag var ute sist (hinner inte vara ute så mycket nu när man har börjat jobba). Så jag fotade med mobilen idag istället. Inte så ofta jag lägger upp mobilbilder här men i dag tänker jag göra det. Äntligen är hösten här ♡
Vardag | Mobilpics, höstl | |
Upp