Solrosorna

 
Solrosorna, dom jag köpte på torget förra lördagen har börjat se sina bästa dagar. Jag som inte ens hann fota dom innan dom började hänga.
 
 
Så igår var jag bara tvungen att ta med dom ut. Ut till växthuset där det mesta är dött just nu. Där kan de få stå reste av sina dagar, tänkte jag.
 
 
Och han, min mini, var självklart med och vi åt de sista physalisarna. Och de som inte vi orkade äta upp tog vi med oss in.
 
 
Nästa år har jag bestämt att jag ska sätta egna solrosor i trädgården. Tycker dom är så fina.
 
 
Nu ska jag sätta mig och kolla genom bilderna från gårdagens och dagens äventyr. Strax ska ni få se vad vi har hittat på.
 
Jag skulle bli så himla glad fall ni ville följa mig på instagram, där hittar ni mig under @mia.ohlson och @naturebymiaohlson
 
Trevlig lördag så hörs vi
Kram <3
 
 
Vardag | Lee, Växthus, blomma, höst, solrosor, trädgården | |
Upp