Höstmagi

 
 
Vilken dag, vilket väder men framför allt vilken morgon vi hade i dag.
Jag och Lee låg och drog oss länge i sängen i morse så när jag drog upp rullgardinen och såg denna dimma och sol utanför fick jag nästan panik, hur skulle jag göra. Skita i det eller snabbt klä på oss och sticka ut en sväng. Jag chansade på det sista. Så snabbt  på med kläder på både mig och Lee, packade in oss i bilen med kameran i högsta högg och körde till mitt favoritställe. Vilken magisk morgon det var, tror bilderna talar lite för sig själva här. Jag behöver nog inte skriva så mycket mer om den för att ni ska förstå. Länge sedan nu jag hann ut och fota en morgon så i morse var jag så lycklig när jag fick se hur magisk denna morgon skulle bli. Det var tur att Lee började protestera i slutet så vi fick åkt hem för att äta frukost, vilket vi inte hann med innan vi stack ut. Annars hade jag nog varit där ute fortfarande. Detta är verkligen det bästa sätt att starta dagen på.
 
Tycker du om detta inlägg tryck gärna på gilla-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg
 
Vardag | Dimma, Morgon, Naturebymiaohlson, blogg.sem, höstg, magiskte, soluppgånga | |
#1 - - Nathalie Isaksson:

Så vackra foto! Allt ser magiskt ut =)

Svar: Tusen tack :D
Mia Ohlson

#2 - - P i X E L I E – Erica Pettersson:

Jag håller med; det låter som ett underbart sätt att starta dagen på!
Bilderna är verkligen underbara! Dimma är sannerligen ljuvligt att fota i, då det ger det där lilla extra till bilderna. Det där som gör att allt ser magiskt ut.
Jag skulle bara vilja hoppa rakt in i dina bilder!

Hoppas du får en riktigt fin helg!

Svar: Tack fina du :)Ja, dimma kan vara något utav det finaste som finns, och även det finaste att fånga med sin kamera. Dimmig soluppgång, det är inte så mycket som slår det.

Fin dag till dig också.
Mia Ohlson

Upp