3 år utan dig

 
Idag är det tre år sedan du försvann, pappa. Bara på ett ögonblick försvnn du utan någon förvarning. Idag tar jag fram alla dom där korten som ligger mig som varmast om hjärtat. Korten från min barndom och där du finns. Nu finns du inte längre och jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.
 
 
Detta kort tycker jag om allra mest om så det får stå i en ram på mitt nattbord brevid sängen. Jag önskar att vi kunde vrida tillbaka klockan för att få ge dig en sista kram och säga att jag älskar dig. Men tyvärr  så funkar det ju inte så, så jag viskar det tyst nu istället. Tårarna rulla ner för min kinder men jag låter det komma. Sorgen över att du inte finns mer är nästan outhärdig och jag vill så gärna att du skulle få vara med och se dina barnbarn växa upp. Lee fick ju aldrig chansen med att få träffa dig och du fick aldrig chansen att träffa Lee. Även om jag vet att du finns i närheten och håller koll på oss.
 
 
Tre år utan dig är tre för mycket.
Jag älskar dig, Pappa <3
 
Vardag | |
#1 - - Vanja:

Din pappa finns med dig hela tiden. Han ser dig och han hör dig!

Svar: Tack :)
Mia Ohlson

Upp