Första september

 
Första september och det känns som om tiden bara springer fram, jag hinner inte riktigt med.
 
 
Ledig helg, så välbehövligt. Sista tiden har gått i ett känns det som och jag ville bara en sak i dag, ut i skogen.
 
 
De finaste färgerna har nyponbusken just nu.
 
 
Och ormbuskarna är en stor favvo nu också.
 
 
Vi packade picnic-korgen med både lunch och fika och åkte i väg till Borrås Skåra. Så fint ställe och här var verkligen hösten på framfart.
 
 
Det är så fint att se Lee i skogen, han skiner verkligen upp. Här kan han spinga, hoppa, balansera hur mycket han vill. Den lilla sötnosen blir glad så fort man nämner skogen. Precis så här vill jag uppfostra min son. En fri själ.
 
 
Bland blåbären börjar hösten göra sig påmind. Åh vad jag längtar tills hela naturen står i höstens färger. Hösten och vintern det är mina årstider det.
 
 
Till slut hittade vi till grillplatsen och då kurrade våra magar vill jag lova. Vi åt hallomi med korvbröd och utsikten var inget att klaga på. 
 
 
Så mysig första september vi har haft. Nu hoppas vi på fler mysiga höststunder.
 
(glöm in <3 här nedan om ni gillar)
 
Natur, Vardag | höst, natur, september, skogen | |
#1 - - Ida Jansson:

Guuud va underbart! Älskar att grilla ute i naturen 😀 Längtar också efter alla färger som följer med hösten 🍁🍂🍃

Svar: Det har ju helt underbart Jag har dragit mig lite med att göra det med sonen (han är 2,5 och kan inte riktigt sitta stilla) men han tyckte det var hur mysigt som helst :)
Mia Ohlson

Upp