Att bara få vara

 
 
Mitten av denna veckan och jag har en ledig dag. I går kom sommaren och hälsade på igen och jag är orolig. Orolig hur vår planet mår egentligen. Hur alla ropar hurra för 24 grader varmt när det egentligen ska vara höst och kallt. Jag har nästan tappat min inspiration och får inte till det som jag vill ha det, men jag vet det kommer igen. I bland måste det få ta tid för att få skapa. Som den där magiska augustikvällen då solen precis var på väg ner. Jag stannade till hos kossorna, pratade och fotade och jag kände en lugn känsla i själen. Naturen gör mig lugn och jag försöker få vara ute i den så mycket av min lediga tid jag bara kan. Att få den lilla tid man har till att få sitta ner och bara få vara.
Tack livet att du gör vissa stunder så här härliga <3
 
(Glöm inte hjärtat här nedan om ni gillar) 
Vardag | |
Upp