Onsdagsotur

 
Här är så fint ute att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Snart är alla löven borta på träden så jag försöker fota så mycket som möjligt. Ledig onsdag och jag började med en promenad till sjön för att fota den dimmiga morgonen. Men det skulle jag aldrig ha gjort.
 
 
Plums sa det och hela stativet med kameran på låg under vatten ytan. En iskall vind drog genom hela min kropp. Nu går den inte att starta. Så blir här något tystare än det har varit här på bloggen vet ni varför...
 
Nu ska jag lägga mig i soffan med en tidning och tycka lite synd om mig själv. Kanske en liten choklad bit får göra mig sällskap.
 
Vardag | |
#1 - - Vanja:

Fy va tråkigt, hoppas den klarade sig!

Svar: Nja vet inte en hur den mår. Det lumska med vattenskada är att det kan visa sig senare 😥 men vi håller tummarna.
Mia Ohlson

Upp