Vabb och fix av fotovägg

I går kom magsjukan och hälsade på hemma hos oss. Vi hade nästan precis kommit hem från förskola och jobb då mini helt plötsligt började gråta och ta sig för magen och sedan var det igång.
Så denna fredag blev det vabb för min del och då passar jag på att ordna med alla korten som jag bara har liggandes där i skrivbordslådan.
Vi håller på att göra om i TV-rummet och sedan ska även hallen få sig ett lyft. Men just nu är hallen helt vedervärdig så jag tänkte att lite kort på familjen i trappan ner kanske livar upp litegranna iallfall.
Det är ju så svårt att välja vilka man ska ha och vilka som får bo i lådan ett tag till.
Lee tyckte givetvis de bästa var på honom. Här är han helt färsk. Inte många timmar gammal.
Såhär bli det nog. Tänker att man kanske skulle fästa alla korten på en svartmålad plywoodskiva och hänga upp hela den, då blir det nästan som en tavla istället, eller ska man hänga fotona direkt på väggen. Vad tycker ni?
Vardag | Inredning, Leeed, barnfotog, fotofo, hemma hos mig | |
Upp