Springa fritt på ängen

Nu sover mini för natten så jag passar på att skriva lite här innan jag ska gå och lägga mig också. Lee var så trött nu ikväll såhär första dagen på förskolan efter en vecka hemma. Han somnade så fort Andreas la ner honom i hans säng. Jag har tänkt länge att kanske byta ut hans spjälsäng till en växasäng istället men vet inte fall jag vågar då han både somnar och sover så himla bra i hans spjälis. Det kanske bara är dumt att ändra när han inte störs utav det. När bytade ni ut spjälsängen mot en växasäng/vanlig säng?
Idag kan jag faktiskt säga att idag har jag sett ljuset och vi är nu helt friska, så underbart skönt. Det var en glad och pigg Mia som gick till jobbet vid 7 i morse. Det var nästan som om man hade tusen vårkänslor i kroppen som har legat gömda i några dagar men som nu bubblade upp ur en. Nu får vi hoppas att vi håller oss friska ett tag. 
I morse när jag körde till jobbet så reagerade jag också på hur tidigt det blir ljuset. Redan klockan sex var hela himlen rosa utav solen som höll på att gå upp. Härligt när dagarna börjar bli längre även om jag älskar den mörka tiden också, men man behöver lite ljus också.
 Har ni haft en bra torsdag?
Kram <3
 
Klicka gärna på hjärt-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg eller min instagram @mia.ohlson
Vardag | friska, fritta, springa, våri | |
Upp