Själv, kan själv!

Det är väldigt mycket "kan själv" hemma just nu. Helst när man ska ta på kläderna, då kommer det "själv, själv". Att han också plötsligt kan säga ordet själv är ju så gulligt. För varje dag som går nu så kan han både göra med saker själv och även säga fler ord. Och tänk om två veckor så fyller han 2 år, min lille mini.
I bland blir det lite fel, då får mamma hjälpa så att man inte blir en sjöjungfru med två ben i ett.
Sådär ja, nu är byxorna på plats. Nu gäller det bara att få på sig tröjan...
Skojigt att låtsas att ta på sig tröjan fel, och skutta iväg skrattandes med tröjan över benen.
Färdig <3
 
Klicka gärna på hjärt-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg eller min instagram @mia.ohlson

 

| Lee, Utvecklingsfas, kan själv, mammalivet | |
#1 - - Jenni Lenita:

Hihi xD det där är en så härlig ålder och man blir ju ändå så stolt att få uppleva och se denna utveckling :)

Svar: Man blir ju stolt som en tupp när de börjar klara av saker. Men tiden går ju så himla fort, man hinner ju knappt med.
Mia Ohlson

Upp