Påväg till gymmet

Äntligen har jag blivit medlem på Actic och kommit igång med träningen igen efter nästan 2 års vila. Visst jag har ju sprungit en del men känner att mina muskler måste också stärkas. I kväll ska jag möta upp två av mina kollegor för att riva av ett pass på gymmet tillsammans. Sedan tror jag kanske det blir lite intervaller på bandet, får se hur mycket mina ben klara av då dom är trötta efter gårdagens benpass. Nu ska jag komma i form igen, har saknat det.
 
Vardag | |
#1 - - Jenni Lenita:

Heja dig 💪! Själv har jag aldrig varit ens in i ett gym förut, jag bara pallar inte. Men jag har mycket träning hemma med vikter och band, sen till våren/sommaren brukar jag ta utomhus träning i form att löpning, cykel och promenader. Hoppas du hade en kanon gym-pass och att energin var på topp 😊

Upp