Hemma hos mig

Fyra snabba hemma hos mig idag. Jag har så otroligt fotolust men inspirationen är nästan noll. Så idag smög jag runt med kameran hemma hos mig för att fota detaljbilder. Egentligen inte något jag brukar göra, men jag vill bli så mycket bättre på det. Vi håller på att göra om så mycket här hemma nu och ny inredning är på ingång. Ska bli roligt att få visa er när alt är färdigt, det kommer bli så fint.
Vad tycker ni om Rauk Dolls (dockansiktet på första bilden)? Både lite läskig och fin va? Jag älskar den!
 
Klicka gärna på hjärt-knappen här nedan så vet jag vilka inlägg ni tycker om
och följ mig gärna via bloglovn´ så får ni direkt till mail när jag uppdaterar min blogg eller min instagram @mia.ohlson
 
Vardag | Inredning, Insperation, Inspora, Interiorio, hemma hos mig | |
#1 - - Jenni Lenita:

Men åh vilka underbara detaljer 😍

Upp