Juice & Yoga

Juice & Yoga, denna lilla söta juice- & kaffevagn som är uppställd i kärleksparken här i Varberg. Eftersom vi hade vaknat såpass sent i går så passade det perfekt att bara ta en smoothie till lunch, så jag och killarna i familjen åkte in till stan för att göra ett besök.
Det fanns så mycket att välja mellan, svårt val..
Men tillslut föll valet för mig på en Detox med blåbär och acai.
Andreas och Lee tog varsin MangoTango. Perfekt att de har barnstorlekar på muggarna.
Loke valde en jordgubbsdröm med vaniljglass. Det godaste han någonsin smakat på utbrast han efter första smaken.
De hade även gjort vattenmelonglass, perfekt när man vill hålla ner sockermängde till sina barn. Något sådant här kommer vi göra mycket av i sommar har jag på känn.
Några mornar i sommar har dom även yoga. Synd att jag hade missat att de hade det just denna morgonen, för då hade jag åkt dit tidigare. De har två pass till nästa vecka men då är jag inte hemma. Tusan också!
Lite varstans hängde det hängmattor, filtar i skuggan och sackosäckar. Himla bra det där, att man inte behöver tänka själv på sådant. Det fanns även bord och stolar att sitta vid men vi tyckte det var mysigare att sitta på marken eller hänga i hängmattorna under trädet.
Detoxen var riktigt god. Inte så där söt utan mer syrlig med en touch av honung. Men nästa gång ska jag nog testa en Avostyrka.
Det fanns mycket att göra för banen också. T.ex. detta klätterträd...
Eller detta lilla bord med leksaker, askar och målarböcker. Lee var svår att från sig där ifrån vill jag lova och för en gång skulle kunde både jag och Andreas sitta ner samtidigt och dricka vår smoothie i lugn och ro. 
 Smaskens till sista slicken. 
Bra budskap och var tvungen att fota pussbilder på bänken. 
ALL YOU NEED IS LOVE. Så himla klockrent.
 
Vardag | Juice & Yoga, Juicevagnog, Smoothieno, Varbergen, detoxrg | |
#1 - - emma:

oj, jordgubbsdrömmen lät god

Upp