Nytt i fönstret

 
God kväll fina läsare. Min dag började konstigt då jag vid 5 i morse satt i bilen på väg till akuten med Nell som hade så ont örat att hon inte kunde sova, stackaren. Som tur var så gick det snabbt väl där inne och vid 6 satt vi i bilen igen på väg hem. Hon fick pencillin mot öroninflamation så förhoppningvis blir hon bättre under veckan.
 
Väl hemma igen gick jag och la mig och vaknade inte innan halv elva igen, hahaha. När sist hände det egentigen att man kunde sova så länge. Men det skumma var att Andreas fick väcka Lee då också. För han sov lika länge han, utan att ha varit uppe på morgonkvisten. Vår lilla sömntuta <3
 
Efter frukosten (som vi åt vid 11, heter det ens frukost då?) åkte jag och Nell in till stan igen för att hämta ut medicinen till henne, handla lite nödvändigheter och så smet jag in till blomsterlandet för att köpa något att ställa i vardagsrumsfönstret. Vi har inte haft något i fönstrena på 2 år då Lee har varit en riktig pillemoj men nu verkar det som om han kan låta det vara så nu kände jag att det var dags. Det kommer bli så snyggt när vi är färdiga med rummet (håller just nu på att renovera det med ny färg, nytt golv occh nytt tak). Älskar att shoppa inredning och blommor :)
Jag har även tagit några före bilder på rummet så när allt är klart ska jag visa er hur det blev.
 
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen mysa ner mig i soffan med choklad och kanske någon bra film. Någon som har något bra tips på någon bra film eller serier som ni tycker man måste se?
 
Vardag | Blommor, Inredning, Inspo, kaktus, renovering | |
#1 - - Sarah:

Va skönt att de gick då snabbt på akuten :)

Svar: Ja det var väldigt skönt. Här ju suttit där förr i mååånga timmar.
Mia Ohlson

Upp