Winter Wonderland

 
 
  Från en söndag då snön låg sådär ljuvligt på granen. Nu är allt bort regnat...
 
Bilderna är tagna för någon vecka sedan när jag och mina hjärtan var ute på promenad. Den sista veckan har gått fort med allt i från möte med jobbet i Göteborg till en spanien resa. De sista dagarna har varit väldigt jobbiga. Det hela började med att Lee fick ett astmaanfall igen i helgen. Så hela lördagskvällen gick åt att sitta på akuten och vänta. Strax efter midnatt beslutade de att vi skulle läggas in men då i Halmstad. Så halv två natten tills i söndags satt jag i bilen påväg ner till Halmstad med en sovandes 2-åring i baksätet. Jag trodde på allvar att jag skulle somna. Sedan kom nästa besked idag, allergitestet vi tog för två veckor sedan visade att han var allergisk mot valnötter. Så nu ska vi undvika alla sortes nötter i några år innan vi ska göra ett nytt allergitest. Usch, känns om allt går emot en nu. Men det är bara att ta nya tag, vi har ju iallafall varandra.
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan och njuta av en lugn kväll och en ledig dag i morgon.
Trevlig måndag till er!
 
Vardag | |
Upp