Veckosvep 3

Tänkte försöka mig på det där med att göra ett inlägg varje söndag med vad som har hänt i vecka. Dessa inlägg ska vara så kravlösa som möjligt så bilderna kommer att vara fotade med mobilen eller min lilla olympus-kamera precis i stunden. 
 
Denna veckan har mest handlat om snö, snö och åter snö. 
 
Jag har varit ledig större delen utav veckan och måndag började med ett blodprov på Lee. För att se vad han reagerade på med den allergiska reaktionen han fick på julafton. Sedan kom onsdagen och med den kom också snön. Den dagen var en glad Maria. Ledig dag och snö :)
 
Så vi har passat på att vara ute mycket och åka pulka. Tusan vad otränad man känner sig när man försöker springa upp för backen med en unge på släptåg. Phu, träningsvärk i rumpan sa hej dagen efter. Men kul hade vi.
Var ute och fotade en morgon i skogen och tog dessa magiska bilderna. Lite skryt måste jag ändå göra. Jag la ut en utav bilderna på insta och taggade då Thule som är märket på bärstolen vi har till Lee. I torsdags fick jag ett meddelande av Thule att de gärna ville reposta min bild på deras sida. Visste knappt vart jag skulle ta vägen eller svara. Jag hoppade upp och ner på kontorstolen. Så himla glad.
 
Här är anledningen till att jag gick in i skogen den där morgonen. När jag fick se detta så tänkte jag att rycker det i från den skogen så måste det ju även göra det i denna. Men jag hittade något ännu bättre.
 
I torsdags, på väg till jobbet, började det toksnöa för minuten senare helt sluta. Konstigt det där tycker jag. Gigantiska flingor vart det i alla fall.
 
Veckan slutas med en promenad i ett winter wonderland. Bilderna från detta kommer i morgon. Ska bara försöka välja ut vilka jag ska redigera. Det blev en del bra om man säger så.
 
Veckosummering | vecka | |
Upp