Min vecka 16

Denna veckan har jag inte tagit allt för många vardagsbilder för energin har legat på att inte bli förkyld (måndagen såg mörk ut med en miljon nysningar) och att ladda för fullt för ett OCR-loppet i slutet av veckan. Jag har jobbat hela veckan lång känns det, men har faktiskt varit ledig både fredag och lördag. Men några bilder fick jag allt ihop till detta inlägg.
 

Ögonblick från veckan:
 
 Veckan startade med grått och dimmigt väder.Lite spookig när man kommer kl. 7 på morgonen och staden känns helt öde och man ser knappt till nästa korsning.
 
Två duvor satt utanför fönstret när vi hade jobbmöte och tog all min uppmärksamhet för de var så söta när de kelade med varandra.
 
Vi har varit ute långt in på kvällarna då vädret har varit på topp.
 
Jag var ute och fotade blommor igen
 
Och jag upptäckte att vi både hade vitsippor och blåsippor i slingan bakom huset. Hurraj, nu behöver jag inte åka flera mil för att fota dom nästa vår.
 
 Vi åkte spårvagn genom ett soligt Göteborg..
 
För att hoppas av vid Slottskogen och springa TOUGH VIKING!! Jag är så jädrans stolt över mig själv att ha genomfört en sådan här tuff sak, även om jag tog några straffrunder. Så här laddade var vi precis innan starten...
 
... och så här smutsiga och glada var vi när vi precis hade kommit över mållinjen två timmar senare. Idag ömmar kroppen på typ alla muskler och blåmärkerna på knä och smalben påminner mig om att det var så värt det. Ett inlägg med bilder och tankar kommer senare i veckan.
 
Veckosummering | vecka, vecka 16Ƀ | |
Upp