Min vecka 15

Denna veckan kom verkligen våren och ljuset. Solsken, fågelkvitter och vårjackor... Älskar denna årstid. Fast det gör jag ju med alla fyra, nu när jag tänker efter.
Vi har återigen fått vabba för Lee fick en sväng av sin förkyldningsastma. Men jag är så tacksam över att vi nu har rätt medicin och kunskap om när och hur vi ska ge den. Tre dagar med lite lätt ansträng andning och hosta är det nu som vanligt igen

 
Ögonblick från veckan:
 
 Måndag morgon bjöd på en underbar soluppgång. 
 
En ledig dag sken solen och himmlen var så där blå som jag bara har längtat efter.Vi passade på att gå en långpromenad i väntan på att astman skulle gå över.
 
Det båste rejält mycket ute...
 
Men det var fortfarande varmt så vi gick till lekplatsen en sväng.
 
En utav kvällarna såg ut så här.
 
Och så älskar jag mönstret som blir utav våra lampor när solen lyser in sovrummet.
 
Jag var ute i trädgården och fotade bilderna till det här inlägget och fastnade rejält i trädet. Tog en evighet att komma loss.
 
Jag plockade och fotade snödropparna . Får passa på innan de har blommat klart.
 
Jag gjorde bananplättar....
 
Som vi fikade på med blåbär och jordgubbar ute på altanen. I liggande ställning tyckte Lee.
 
Påvägen in till stan såg himlen ut såhär. Jag satt och svor lite för mig själv att kameran låg kvar där hemma. Jag skulle ju bara in och hämta sushin ju...
 
Veckan avslutas med den gråaste dagen på länge och vi gjorde en utflykt till NetOnNet. Lee´s tillstånd visar exakt hur tråkig denna dagen var.
 
Veckosummering | vecka | |
Upp