Kvällsljuset med Nell

Kan knappt fatta att man nu mera kan springa ut med kameran efter kvällsmaten och att det är just då det finaste ljuset är. Igår kväll efter fredagstacos tog jag och Nell oss en promenad med våra kamror bakom huset för jag visste att snödroppar och krokusarna hade kommit upp där och jag ville så gärna fota dom i motljuset. Men wow vilket vårväder det var och ljuset, så jädrans fint. Det är så roligt att ha med sig Nell ut för hon säger aldrig nej till att bli fotad och hon är så tokig och kommer på knäppa poser, haha. Och som ni kanske ser så har en utav bilderna fått bli till en ny header. Eftersom bloggen är med inriktning på foto så tycker jag att denna header visar det mer. Vad tycker ni?
Denna helgen är jag helt ledig och jag kickade igång den i morse på spinningsadlen med ett corepass direkt efteråt. Så härligt att äntligen få tillbaka lite energi till träning. Måste vara att det mörka har lämnat oss och att ljuset är påväg tillbaka.
Vardag | Nellt, Solnedgång, kvällsljuset, solljusj, vårblommore, vårl | |
#1 - - Rebecca Adnell:

Alltså woooow, ljuset! Snyggt fångat!

Svar: Tusen tack, vad glad jag blir 😀 Det var en riktigt fin kväll.
Mia Ohlson

Upp